söndag, augusti 17, 2008

packa packa packa


Hejhej på er. Mår ni bra? Jag mår väl helt okej, har återhämtat mig lite, fast vi får se hur länge det håller. I alla fall kom jag hem för inte så längesen, som planerat var edt en lugn lördag för mig igår, men däremot åkte jag till Stefan på kvällen och då kollade vi lite på film, pratade, och diskuterade bl a. hela nalle puhs story och hans vänner. Men vi kom inte fram till något, jag upptäckte nämligen att det finns vissa oklarheter. Och juste, jag tror det var månförmörkelse igår, osäker om det var det, men månen såg riktigt häfrig ut iaf. Kul att se, men stefan förnekade allting och sa att det inte finns något som heter det, men vet nivad, jag hade ju rätt (som vanligt).

Sen åkte jag till M, och vi spelade tv-spel, vi spelade fifa 08 det gick ju bra haha, för det var gansak jämt men sen gjorde han mål, och efter det spelade vi NHL 08 och där var jag värdelös. Så det var inte ens roligt och vi kom i säng ungefär vid 4 eller 5 på morgonen och sov till ett typ, och sen spelade vi lite mer NHL och då var jag ännu sämre än inatt,. Bra challe!


Nu är jag hemma och väntar på att och "draken" ska komma hem, och jag håller på att packa för fullt, tog en liten paus just nu och gjorde en äggmacka :) mums! Nä, nu måste jag fortsätta med att packa och städa.


På bilden ovan har jag på mig; chinos från Filippa K, pumps från björn borg och svart tight t-shirt från tiger

2 kommentarer:

Anonym sa...

blev det inget rainbow six den här gången;):P

Honey Bourbon sa...

haha nej inte den här gången, men jag är rätt bra på inlevelsen i det spelet ;)