torsdag, augusti 28, 2008

omatchande events





Torsdagar är erkligen dm jobbigaste dagarna på veckan.. för då är man spciellt trött för man vet att det är snart helg. Jag var helt off i skolan idag. Kunde verkligen somna när som helst.

Vädret är fortfarande helt värdelöst och det mår man inte bättre av, och det blåser riktigt mycket också.

Har för övrigt inget mer intressant att berätta, förutom att jag missar en grej i sveriges mode historia. Jag är bjuden på sveriges första vintage-mässa i sthlm i september. Som vanligt lyckas mina events-datum matchas med andra datum som gör det outförligt. Och den här gången är det släktträff i London, mamma sa att jag fick stanna och gå på den om jag ville. Men jag prioriterar faktiskt min familj före events. Men dedt kommer nog fler tillfällen, men det skulle vara sa gelt kul att gå.. kanske kan skicka dit pappa istället så han får handla saker på begäran. Jag får lite personal-shopper känsla där!

Dagens outfit kommer från:

Mörka stuprörsjeans: H&M
Vit vanlig t-shirt: H&M
Skjorta; United colors of benetton
Skor: Loafers från Gucci
Och ny gjorda naglar och klocka från jetset

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur blir du jämt bjuden på allt??

Anonym sa...

äkta gucci-skor? :O

Honey Bourbon sa...

ja dom är äkta. Det handlar nog om att jag umgås i rätt kretsar och min pappa känner folk osv.:)