lördag, augusti 16, 2008

Lugn lördag?


Skolan närmar sig med stormsteg och som säkert alla andra tjejer/killar i min ålder har många lovat sig själva att:

- bli duktigare i skolan
- plugga mera
- skärpa till sig med allt
- få en ny bättre start osv. you name it.
Och även jag. Ska försöka hålla det den här gången också, vi får se hur det går. Kommer verkligen hålla er uppdaterade på den fronten även om jag inte nämner hur mina dagar i skolan ser ut.

Idag var det tänkt att det skulle bli fest för min del, men bler en lugn kväll istället om jag inte gör en impulsgrej och åker till någon som inte festar. Skulle däremot inte vara helt fel att grilla med ett bra sällskap idag, dricka lite rosé och bara småprata :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom där "målen" har man sagt till sig själv många ggr..