tisdag, augusti 19, 2008

På sushi-spaning (i umeå)


Idag greps jag av ett enromt sushi sug, men jag har haft det ett par dagar nu. Lilla kramfors har nämligen inget sådant att erbjuda så jag har nog verkligen överbelastat personer i min närvaro om hur sugen jag är på sushi och hur gott det är.
Och äntligen fick jag min sushi idag. Umeå har inte världens bästa utbud av sushi, men det är för att jag är så bortskämd och är van vid att ha suhi strax bakom hörnet när jag är i stockholm hos pappa eller vad som nu önskas. Rätt trevligt faktiskt.

Jag har bara ätit sushi en gång tidigare här i Umeå på eastern palace och jag blev besviken, sämsta jag ätit någonsin men däremot tog jag sex-bitars takeaway sushi på "Junkos Sushi" idag. Och jag är riktigt nöjd, så från och med nu så blir det mitt favvo-sushiställe här i Umeå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag hittade precis din blogg och måste få säga att jag älskar den! :)
I det här inlägget skriver du något om Kramfors, har du varit där?
Jag bor nämligen strax utanför Kramfors, nämligen Sandslån.
fortstätt blogga :)

Anonym sa...

hörde att ditt favvo ställe när det gäller sushi ligger på söder,. vad heter det?

Kram