måndag, augusti 18, 2008

jag har alldeles för mkt kläder, men I love it.


jag fortsätter att packa och jag har inte ens kommit halvvägs med alla kläder.. så ser du ut nu iaf. Jag kommer iaf inte orka packa ner allt inatt, det tänker jag göra imorgon när jag vaknar och jag hoppas verkligen att jag vaknar i tid. Så jag hoppas att M väcker mig och inte glömmer det innan han ska åka och jobba! :)

Jag ska iaf fortsätta att ta fram mina kläder, och vet ni vad jag kom på.. detta är ett perfekt tillfälle att rensa sina garderober. Jag hare redan rensat bort 5 par jeans, massa trojor kjolar och klänningar för jag är helt enkelt trött på dom. Jag ska iag ge bort allting till nära och kära det uppskattas alltid medans jag ska feräscha upp min garderob med lite nya plagg. Och speciellt när jag åker på modemässa den 26-27 septemvber i stockholm. Då kommer jag komma hem med en hel del.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ge mig dina kläääääder!

Honey Bourbon sa...

haha ja bara komma och ta dom :)