fredag, augusti 29, 2008

Min fredag

Min dag började rätt så bra idag.. förutom att min schema på fredagar är helt värdelöst men iaf. Efter den första lektionen som då var matte idag, så åkte jag och Hanna och Hanna och lunchade på stan, jag drack en frappe och åt en sallad med ruccola, quinoa kyckling oh bönor riktigt god. Vi tog det lugnt på stan och kollade runt lite. Sedan åter till skolan och dagen rullade på som vanligt.

Efter skolan gick jag och Andrea på stan, vi gick och satte på oss på Costas, jag tog en latte som vanligt och en kladdkaka ochd en var gudomligt god. Dea tog också en kladdkaka och hon tyckte samma sak. Den var verkligen orgasmiskt god, helt ofattbart.

Efter det så köpte vi en sallad, iaf jag som jag skulle ha på bussen, för jag åkte hem till mamma idag. Bussresan gick som vanligt bra.. men, en sak förstörde min perfekta fredag: Bussen blev havererad så den stannade mitt i vägen någonstans, mellan övik och Kramfors. Fick vänta i ca en halvtimme, och då kom en buss som kom och hämtade enbart mig,. kändes lite piffigt. Men jag kom iaf hem. Nu sitter jag hos mamma och tar det lugnt och laddar inför morgondagens utgång och party-kväll!

Inga kommentarer: