torsdag, augusti 21, 2008

Dagens shopping, dagens outfit






Hej på er! FY usch vilket äckligt väder det är och har varit nu några dagar, det gör mig bara på dåligt humör och på morgonen när man sak till skolan så vill jag inte ens kliva upp.
Vi fick iaf sluta halv 2 idag fast vi egentligen skulle sluta halv 4, och det var riktigt skönt. Vi hade nämligen en lektion inställd (TOK) som står för teory of knowledge.

Som vanligt efter skolan knatade jag iväg på stan för att shoppa mig gladare,. och det gjorde. Jag köpte ett armband för 500:- av märket AG som ni ser ovan och det kommer matchas perfekt med min stora klocka eller någon av mina chanel-väskor, med tanke på guld-kedjan.

Och eftersom jag har lovat mig själv att ligga i riktigt hårt i år med skolan och verkligen plugga, så köpte jag lite nya skolgrejer. Jag är riktigt värdelös på att hålla reda på papper så jag köpte en mapp med 8 olika fack som passar perfekt till mina 6 ämnen och 2 ämnen som är IB:s specialié! Köpte även en bläckpenna som man kan sudda bort (älskar att skriva med bläck), och ett matte häfte, med olika formler på insdian av häftet. Riktigt bra för oss som inte har matte som vårat bästa ämne. Ett tips att köpa ett sånt:) Och förutom att jag inte kan hålla koll på papper så är nycklar mitt stora problem och lösningen på det var att köpa ett kodlås till skåpet. PERFEKT! NU är det problemet löst också. Efter det så, tog jag en latte på costas som vanligt,(hade en trevlig konversation med dom som jobbar där också). Sen knatade jag hem igen.

Dagens outfit:
Vit skjorta; från Tommy HIlfiger
En rak jeansmodell från Acne
brunt flätat skärp från Zara
klocka; Jetse
t

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du ha så bra smak! Och fint armband och bra blogg!

Kram Hanna

Anonym sa...

Snyggt armband!

Anonym sa...

Synd att du inte hörde av dig tidigare,du hade gärna fått följa med ;)

Honey Bourbon sa...

men va snällt av dig :)

Anonym sa...

Fin tatuering du har, by the way heter du chantalle på riktigt?, min mamma heter chantal, hehe tyckte det var coolt att ni hade lika namn

kram christian

Anonym sa...

snygg tattoo!