måndag, augusti 25, 2008

Dagens



Idag vaknade jag upp med fruktansvärd träningsvärk i ryggen,. trodde verkligen att jag skulle avlida. Den där timmen på gymmet gjorde sitt iaf, och jag märker hur galet otränad jag har blivit i ryggen sen jag har slutat klättra.
Hur som helst så hade vi sovmorgon idag, riktigt skönt. (Till halv 10) Förövrigt så har min dag rullat på som vanligt kan man säga.

Efter skolan tänkte jag gå och ta mig en latte son vanligt på news (har blivit en rutin). Men vet ni vad,, dom stängde 16:00 idag för dom skulle göra nånting, så jag blev lite ledsen. Var påväg att börja depression shoppa. Men jag insåg snabbt att det är bara sjukt,. jag kan inte gå och handal massa kläder bara för att min favvo-café är stäng, så jag knatade hem istället med en stark smärta i mitt bröst.. (riktigt så illa var det inte)


Dagens outfit bestod iaf av

chinos: FIlippa K
Herr skjorta i dammodel: ´oui set
pumps: björn börg
flätat skärp: Zara
Väska: Coco Chanel
klocka: Jet set

4 kommentarer:

Anonym sa...

du har alltid så snygga kläder!!

Anonym sa...

är det en äkta chanel?

Honey Bourbon sa...

Ja det är en äkta.. jag går inte i feke. Jag anser att har man inte råd att ha äkta av något speciellt mräke så ska man inte låtsas ha det heller.. :)

Anonym sa...

Men brat!