söndag, augusti 10, 2008

ångest för fulla muggar!

Ju mindre dagar det är kvar till att skolan ska börja desto större ångest får jag.. låter inte helt obekant, eller hur?
Hur som helst, jag vill inte tillbaka till Umeå, och nu börjar jag också inse att jag gjorde fel val.. jag skulle aldrig ha flyttat dit. Men det var väl säkerligen nån mening med det också. För hoppningsvis stannar jag bara där ett år till, sen flyttar jag till pappa till Stockholm:).

Men iaf.. jag har lyckats hitt sladden till kameran, den låg under fåtöljen i mitt rum och jag har också lyckats packa upp halva min väska som jag skulle slänga i tvätten. (bra Chantale)
Det kommer inte hända mer saker för min del idag.. det är ju trotsallt söndag och definitivt inte min favorit dag. Och om exakt en vecka åker jag upp till Umeå. Jag vill verkligen inte.. vill inte,vill inte, vill inte, vill inte.
Hur ska jag göra? Leka tuff och låtsas att jag trivs som fisken i vattnet och låta allt passera förbi, eller så ska jag visa hur mycket jag inte tycker om vissa personer i min omgivning och bli hatisk? Men det är inte min grej riktigt, men kanske blir det så småningom.

Har också en till sak som besvärar mig, nån jäkla torrhosta som jag haft i snart en vecka som inte vill gå över och är fett iriiterande och jag tar hostmedicin men den funkar inte. Jaja.. ska lägga upp lite bilder sen resan.. mer finns på

http://Honeybourbon.bilddagboken.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

varför ska du tillbaka till Umeå för?:(

Anonym sa...

STANNA I STOCKHOLM!

Anonym sa...

det är i sthlm du hör hemma..

Honey Bourbon sa...

ja ni vet ju att jag vill stanna, men kan ju inte bara strunta i skolan och förhoppningsvis kommer jag till er nästa år! :)