onsdag, augusti 13, 2008

Kväll med Elin


Godkväll,. idag har jag verkligen itne haft för mig så speciellt mycket. Men tidgare idag så åkte jag till Elin och kom hem ganska nyligen, så det är där jag har tillbringat min kväll. Den vi gjorde var mest att snacka skit, inse hur vissa killar är sjukt blåsta i huvudet. (Jag skulle lätt kunna skjuta alla dom). Sen så kom det fram en hel del bekännelser.. lite roligt att höra faktiskt.


Nu ligger jag i sängen och ska kolla på 9 avsnitt med weeds, dricka juice och ladda mig mentalt inför det kommande skolåret.



Godnatt på er:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

En snygg tjej passar i allt, det är precis vad du gör, sofistikerat, baggy, glasögon.. ja naken ;)

Anonym sa...

ja håller med, sjukt fin i glasögon

elindahlander sa...

bruden, du missar något. vi måste prata!