torsdag, augusti 14, 2008

Sjuk, en förflyttningstrend?

Ja som ni ser.. så är jag sjuk! Inte ett dugg kul, men det verkar vara min stora trend.. förra året när jag skulle tillbaka till Umeå fick jag världens inflammation, hade 40 graders feber i en vecka, kundeknappt gå äta andas eller sova. Men tur nog hade jag en vän som kom med muffins till mig då.. men jag kunde ju inte äta.

Nu är det så här att jag har en väldigt ovanlig magsmärta i övremaggrejjen, typ mellan lungorna/revbenen.. jag känner mig spyfärdig, svag och riktigt trött. Vad kan det vara? Jag är så trött på att vara sjuk, inte för att jag är det oftamen.. när jag väl blir det så blir jag sjuk alltså jätte sjuk så man måste åka till sjukhuset osv. Jag får tex. aldrig magsjuka, jätte förkylning, eller ara feber..? Och det enda jag ahr gjort i dag är att ligga i sängen,. kul liv jag har!

2 kommentarer:

Anonym sa...

It´s a sign.. flytta inte tillbaka. Stanna här :D

Anonym sa...

bor du i Umeå? :O