onsdag, augusti 27, 2008

Affärs idé.


Hej på er,. idag är det en vanlig dag för min del, inga konstigheter all, förutóm att jag drabbades av världens skrattanfall idag på skolan som varade i ca 2 timmat. lite galet, men bortsett från det så gav jag också en komplimang till en lärare idag.. erll jag vet inte om han tog det så och det var nog det som bröt ut mitt skrattanfall. Iaf så sa jag till honom att han är lik Joakim Nätterqvist (ni vet han som spelar Arn i Arn tempelriddaren). När jag sa det sa han vem är det? Och då sa jag att det var han Arn sen så skrattade han bara lite.. men det var lite roligt :)


Efter skolan gick jag iaf på stan, kollade runt lite som vanligt. Satte mig på News tog en latte som vanligt och började knåpa på min affärsidé som jag har kommit på. Jag hoppas att allt går vägen, men med hjälp av både min mamma och pappa så borde det kanske gå :) Vi får hoppas!

Juste idag hade vi också fotografering och vi fick se hur bilden blev som skulle vara i skolkatalogen, men jag tror att våran klass blev fulast.. alla ser verkligen helt olika ut, en blundade, en log som jag vet inte vad, en skrattade och jag drog till med värsta poker-facet man kan ha.. :s Jaja.. vi får se i avd det resulterar. Men nu ska jag fortsätta arbeta lite, både med skolan och mina frivilliga idér.


Dagens outfit:

En ljusgrön piké: Lyle & Scott
Ljusa stuprörs jeans: Cheap monday
Skärp: tiger
Skor: Conberse
Och min Parkas som inte syns; men den kommer från Tiger

2 kommentarer:

Anonym sa...

men va,. vad ska du göra nu?:O

Anonym sa...

snygg piké!