lördag, augusti 23, 2008

en avkopplande helg med IKEA på toppen


Min helg har inte varit speciellt händelserik, fast den är inte riktigt slut än. Idag har jag inte gjort speciellt mycket men tänkte alldels strax basta, ha mig ansiktsmask, lite peeling etc. Det är så skönt och avslappnande, men det tappar sin effekt om man gör det för ofta. Så nån gång ibland när jag är hos mamma kan man skämma bort sig lite:)

Imorgon är det söndag och då ska jag spendera min dag i sundsvall och gå på IKEA, och det är verkligen nte det jag vill göra på en söndag. Jag verkligen hatar att gå omkring där när massa barnfamiljer är där och barnen springer och har sig,. och man hör barnskrik från alla håll! Det får mig verkligen att inte vilja bli förälder i min äldre dar. Men å andra sidan har jag inte tänkt bli gammal heller. Men hur som helst så kan man alltid kompensera en hel dag på IKEA med lite shopping av kläder. Funkar alltid.

Sen när jag kommer hem imorgon så hade jag tänkt packa upp min nya tv, fast jag kan göra det nu, men det har jag ingen lust med.. och så måste jag väl montera ihop den där möbeln jag ska köpa på IKEA imorgon och sen åker jag upp till Umeå igen.
Och på måndag börjar skolan igen...

5 kommentarer:

Anonym sa...

usch, ikea är inget roligt ställe att vara på när det är söndag

Anonym sa...

oh jag älskar ikea. man kommer alltid hem med så roliga saker (A)

Honey Bourbon sa...

IKEA, är ngo ett av det värsta jag vet;P haha :) skulle helst vill ha en egen IKEA-shopper;)

Anonym sa...

Tack så mycket :) jag kommer nog få en toppenfödelsedag imorn,
kram

elindahlander sa...

vilken toppenhelg du verkar haft ;p jag har haft en lugn fredag och en full lördag, har aldrig suttit så avsmullen på tuben, pinsamt. säg inget till mamma!