tisdag, augusti 19, 2008

Sista dagen av sommarlovet



Som sagt,. det här är mina sista dag på sommarlovet, men jag är ju inte den enda. Och jag tror säkert att massa ungdomar i min ålder känner precis samma sak som jag just nu,. att man inte vill, bara jobbigt etc. Men vet ni vad, dags att ta tag i sitt liv för det är faktiskt nu framtiden börjar och vill man bli nåt så måste man kmpa för det, det kommer inte gratis...


I alla fall så har jag den här saommaren lyckats:

- Vara utomlands 3 ggr
- träffa världens underbaraste kille som heter Max
- tattuerat mig, med en av mina bästa vänner vid min sida
- tagit allt för många risker och chansningar
- haft trevligt umgänge med italienare (för första gången)
- snappade upp göteborgs dialekten på mindre än 6 timmars sällskap därifrån
- blivit portad från krogen
- festat på grandhotel
- varit på stureplansveckan i visby
- lyckats vinna en "vem som dricker upp sin jelly-shot snabbast" tävling
- åkt buss från sthlm till kramfors Gratis
- varit utomlands ensam för första gången med Malin och Petra
- stirrat mig blind på breakdansare och deras muskler
- och sist men inte minst, dissat en världsmästare och kännt mit stolt



Hej då sommar 08, hare bäst gå på fest

4 kommentarer:

Anonym sa...

det var en jäkla sommar du haft ;)

Anonym sa...

njut av sista dagen! men du verkar ju hunnit med grymt mkt på ditt lov, jag skulle varit nöjd,även om de alltid är skönt med liiiite längre lov (a)

Anonym sa...

Hahah, den sista var helt klart bäst. :D

Honey Bourbon sa...

ja, har blivit en hel del, men det är nu allt börjar bli jobbigt :(