söndag, augusti 31, 2008

partykväll som slutade i kaos

Ni får ursäkta en dålig uppdatering, men igår hade jag verkligen inte tid.
Iaf så var jag ute igår, det var roligt till en början, iaf på förfesten. Vi sällskapet drack vin, pratade och hade allmänt mysigt..tills jag och en kompis bara gick ut fr att hämta luft, då träffar jag den personen som jag verkligen inte ville träffa. Efter det förstördes min kväll.


Jag träffade iaf många gamla vänner och det var riktigt roligt. Eter att jag hamnade i en deprissionstund just då, så dyker en annnan kompis upp som är chaffis och jag sitter med honom i bilen och hans flickvän och gråter. Jag och Petronella pratade tjejsnack för hon ville få mig på bättre humör. När jag blev lite gladare så såg jag Stefan, sprang till honom och då var det genast lite roligare, för han är alltid lika rolig:)

Sen kom min räddare i nöden J, han körde hem mig, vi gick hem till mig, skrattade åt godis etc.

Nu är det en ny dag och nya möjligheter, just nu sitter jag iaf och trycker i mig godis för att komma på bättre humör!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

killproblem?

Anonym sa...

men så dålig var den väl inte?:O