måndag, september 01, 2008

To do-list september

Jag kan inte sova. Klockan är 01:43 och jag bara sitter och tankar på massa saker som har varit och vad som kommer att hända.
Jag har även kommit på en to do-list för september:


2 sept. - vi ska nolla ettorna(6)
4 sept. - Min bror fyller år
5 sept. - Carro fyller år (mini fest hos mig)
6 sept. - Fest hos mig igen (förhoppningsvis kommer mina tjejer upp hit)
7 sept. - Plugga

20 sept. - Petronella fyller år= fest ska även gå som modell för en tillställning
24 sept. - Åker till London på släktträff
27 sept. - Stefan åker utomlands Och pappa fyller år
28 sept. - kommer hem
29 sept. - träff med ett företag


Ganska späckat schema..får inte glömma bort skolan heller!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj,. var ganska mkt :)

Honey Bourbon sa...

ja, och det kommer säkert dyka upp mer.:)