onsdag, april 22, 2009

4 latte och evil-eye

I början av dagen var jag relativt pugg och på bra humör, men nu senare under dagen har det bara gått utför. Jag är jätte trött trots att jag knarkat latte idag igen, hällde i mig fyra stycken idag på skolan inom loppet av 2 timmar så jag borde vara pigg tycker jag. Men att jag är så trött kan nog delvis bero på att jag pluggade halva natten och att min brors leopard katt Jaggi kom och väckte mig 05.30 genom att slicka mig i ansiktet, jama och stryka sig mot mig och jag kunde inget annat än tillfredställa den...


Nu har jag dessvärre väldigt ont i mitt lilla huvud och känner mig jätte utmattad, är på dålig humör och har ångest, men för vad det vet jag inte. Eller det känns som att jag har ångest för allt jag gör nu för tiden...

Dessutom kunde jag inte tillfredställa mig själv idag heller, min plan var att ge ut mina onda, bitchiga, hat-blickar (även kallade mördarblickar) som har en tendens att igla sig fast i människor och få dom att känna sig meningslösa, men personen jag hade valt ut som offer dök aldrig upp...

3 kommentarer:

Jossip sa...

Ehm... Challe.... det är inte bra att dricka så mcyket KAFFE!!!! SÅ LÄGG AV MED DET!

Alexander sa...

din mördarblickar är inget att leka med HIHII ;>

Honey Bourbon sa...

haha nej jag vet, men jag gillar att ge dom;)

Ja jag vet, jag ska sluta med latte-drickandet!