tisdag, april 28, 2009

typiskt



Mamma ringde nyss mig och frågade vad jag ville ha för present när hon kommer hem (hon är hos min mormor, och kommer hem nästa onsdag). Jag ska iaf att jag inte visste, men något i klädväg så klart... totally me. 
Efter att ha spenderat ca en timme på Zanzibar efter skolan med att tänka på vad jag ville ha, så kom jag på det, ett par nya skor ballerina skor, när jag väl ska ringa mma och säga det så går det inte att få tag på henne... så typiskt. Men jag hoppas att hon ringer senare.
Jag har dessutom alltid gillat dessa Mouse från Marc Jacobs!


Dessutom fick jag världens shopping cravings, men det ska jag ta tag i imorgon. Slutar kockan 13 imorgon och förhoppningsvis kommer det vara bra väder, vilket är en perfekt dag att spendera shopping på. Mitt i veckan för att peppa och belöna sig själv, lite nytt till sommaren.

Förövrigt så har jag äntligen börjat ta tag lite i städningen här hemma, men det är fortfarande massor kvar. Help me!

3 kommentarer:

Petronella sa...

finns dom att köpa i sverige?

Kram petronella

Joel brivén sa...

När var di på Zanzi..? Jag var oxå där men ja såg dej inte ;O

Honey Bourbon sa...

jag var där typ vid 17, dudå? jag såg dig inte heller?

Hej, jag är osäker, men dom finns att beställa på internet iaf! :)