torsdag, april 23, 2009

Matthew Wiliamson slutsålt!

Det känns verkligen som att mina dagar består av att gå i skolan, plugga och fika med massa olika människor varje dag och shoppa. Och för varje person jag fikar med så berättas det nya spännande, roliga och galna historier.


Idag tog jag en fika med pappa på Zanzibar, sen gick vi till H&M för att kolla in Matthew Williamson´s kollektion men vet ni vad... den var slutsåld när vi kom dit. Jag hade verkligen tittat ut saker jag ville kapa. Jag blev lite ledsen då faktiskt.

Efter det mötte jag iaf upp Amanda och pratade lite, sen när vi skildes åt mötte jag ganska direkt efter Togan och company så vi satte oss på Cuppola och fikade. 
Det är så underbart mysigt med alla uteserveringar nu, det känns verkligen att sommaren är på väg och i och med det så är allt så stressigt i mitt liv.
Jag hann dessvärre inte träffa Bea som planerat, men vi ska ta det i helgen istället. Jag kanske ske bjuda med henne på ett event jag är inbjuden till på Lördag på Ambassadeur, och jag är väldigt sugen på en tjejdag/tjejkväll.

Nu ska jag ta ett härligt bad och sedan plugga. Vi har våra practise exams i början av maj och jag är fruktansvärt nervös och jag är 90% säker på att jag kommer faila i biologin för jag har aldrig läst det förut utan började med det i Januari... Men jag ska göra mitt bästa!

2 kommentarer:

Annie sa...

Så fucking suuurt, den var slutsåld när jag kom också vilket var typ kring ett!! :(

Honey Bourbon sa...

men nej, fan va surt. Ajja, vi får vänta tills den 14 maj då ;) och köa hahaa!