onsdag, april 29, 2009

STERSS PANIK!

Jag är så sjukt stressad idag, dessutom har min klantiga sida kommit fram igen! 
Jag sa ju att mama komemr nästa onsdag för det var helt 100 att hon skulle göra det, men hon ändrade sig igår och kommer idag istället, alltså denna onsdag, med mormor med sig.
Det var iaf riktigt kul att träffa Bea igen, vi tog en fika i gamla stan och pratade, om sex, killar kläder och sommaren. Jag hann även med att shoppa, det var ett craving! 

Några av mina planer blev jag tvungen att avboka!
Nu är det fest, och juste, vi förberedde idag infrör första maj och hade sjukt kul. Ett skrattanfall som varade i en kvart, och vi skrattade i princip åt ingenting...

3 kommentarer:

Jonas sa...

men va fan .. chilla gumman! ;)

Peter sa...

HAHAHAH, klockrent!

Peter

Honey Bourbon sa...

haha jajajajaa! :D