fredag, april 24, 2009

en fredag som den borde vara...

Hej allihopa!! Underbart väder va?!

Nu är jag äntligen hemma, jag ska bara vara här en snabbis för att droppa min macbook och byta skor och sminka mig lite, fast egentligen tror jag att jag ska gå osminkad idag. Känns som en sådan dag.

Det är verkligen underbart väder idag, jag blir helt sprallig. 
Jag börjar nästan känna mig stressad över att jag sitter här och bloggar, när jag egentlgen har en hel de att göra. Jag måste till biblioteket och låna en bok som jag ska skriva min WLA-uppsats på, sen ska jag till handelsbanken sen möta upp folk fr att fika, luncha med pappa, shoppa lite och förhoppningsvis så ska jag slå klackarna i taket ikväll. Jag är galet tackad för en utekväll, släppa alla bekymmer och problem bara vara glad och imorgon när jag vaknar upp vill jag vara helt förstörd för det var längesen. 
Till er som ska ta studenten i år ska jag ge ett litet tips senare, så ni får kika in då.

Nu ska jag ta en promenad in till stan i den härliga solen. ha en bra dag babes!
Jag måste bara tillägga, att Stockholm är en så sjukt vacker stad under sommaren.

2 kommentarer:

Tom sa...

Är du inte sugen på att komma över och grilla ikväll?!

Honey Bourbon sa...

ja, varför inte.. fast jag ska nog ut och festa vad jag vet. Men ring mig lite senare typ 8!