tisdag, april 07, 2009

jag blev också en piggelin

Idag mår jag inte alls bra. Jag vet inte riktigt vad det är, men, jag har ont i halsen, sjukt ont i huvudet och det känns som att jag blivit påkörd av en lastbil. jag pallarde mig ändå till stan för att tröstshoppa lite och det funkade lite, köpte även akutalvedon på apoteket och var med Fredrik också. 

Nu är jag hemma och jag hittade en piggelin i frysen och då blev allt genast så mycket bättre, så helt plötsligt mår jag bra kan man säga vilket känns bra.
Dessutom hittade jag mina borttappade jeans, dom låg underst i en klädhög där jag bara trodde fanns tröjor... så typiskt mig.

5 kommentarer:

moa sa...

snygg skjorta, vars har du haffat den?

Honey Bourbon sa...

jag har haffat den ur pappas garderob Moa och jag gillar den skarp. KOlla i din pappas ;) eller kolla i den pojkvän Manges kanske :D puss

mickeb sa...

det där är ingen piggelin.

Honey Bourbon sa...

haha men mickeb. Det är en kopia av piggelin, vsste inte det riktiga namnet heller + att den smakar exakt likadant!!!

(någon har snott receptet)

mickeb sa...

ÖHHH!!!! INTE RIKTIGA MÄRKET!!!! FAN VAD DÅLIGT!!!! INTE SÄRSKILT MYCKET GLAMOUR I EN PIRATKOPIA!!