måndag, april 27, 2009

En kväll med Henrik

Idag har jag varit så duktig att jag har hunnit träna och plugga så nu är svenskaboken utläst till och med.

För övrigt är jag sur för att jag har planerat hela min dag för att jag skulle träffa en person. Jag stressade mig genom stan för att hinna hem och plugga lite, sen för att träna etc. Men eftersom vissa är så omständiga och att vi aldrig träffades så blev jag lite sur för jag kunde ha gjort så mycket mer under dagen och inte behövt stressa. 

Men det hela slutade bra anyway... Henke smsade och frågade om jag ville hitta på nånting och jag sa JA, så nu ska jag till Henke och mysa lite. Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Erika sa...

fuck them eller "honom" Challe ;P Be as you are!!

madde sa...

Vilken HENRIK!?

Honey Bourbon sa...

haha, det du ;)