måndag, april 27, 2009

tjejer är värre än killar

Alltså, jag evt inte riktigt, men jag tror att jag är allergisk mot socker. Det låter sjukt jag vet, men, min hud reagerar inte bra på massa socker tror jag. Sen i helgen så överkonsumerade vi socker i alla drinkar vi drack vilket var enormt många, åt massa godis etc. Och nu... mår jag dåligt och ser konstig ut. How come?

Jag är hemma nu i alla fall igen och ska sätta igång att plugga, men jag vet inte riktigt om jag vill vara hemma och plugga, för alltid när jag pluggar sitter jag eller ligger i mitt rum för det är skönast. Men nu är det så att mitt rum är världens stökigaste att jag int ens vill vara här inne. Det ligger kläder överallt, vädkan sen tunisien är halvt uppackad, vet inte ens vad som är smutsigt och rent längre, det ligger prislappar från senast inköpta kläder och kassar därigtån, 6 par skor utspridda osv. Det är faktiskt inte så trevligt, men jag orkar inte heller göra något åt det.

Förövrigt så tror jag eller rättare sagt har märkt att tjejer har stökigare rum än killar, så min fråga är.. hur kan killar lyckas hålla det så snyggt all the time? Det är liksom menat att killar ska vara stökigare och mindre årdningssamma än tjejer...?

2 kommentarer:

jojoo sa...

mitt rum är alltid stökigt, hemskt stökigt...

/jojoo

Honey Bourbon sa...

ja jag vet det, men tänk dig nu att min är värre än ditt!