söndag, april 26, 2009

event på ambassadeur, dag-kväll-natt

Nu äntligen har jag tagit mig upp ur sängen efter en hel dag,kväll och natt på Ambassadeur, ni förstår nog att jag mår som jag borde efter det.

Jag hade hur som helst en toppenrolig dag igår, med mingel, goodiebags, killar, ja, allt vad det heter så jag är riktigt nöjd. Men det är inte mina stackars fötter som har stått på klackar från 11 på dan igår till 4 på morgonen idag. Jag och Natalie sjöng dessutom Lips på scen också framför alla... sjukt kul! Jag och snygg-Fippe kom också på under natten att vi ska gifta oss och sen vinglade vi hem tillsammans och på vägen hem så träffade vi andra vänner som bev våra följeslagare.

Dagens plan är att jag ska ligga på balkongen med glass och försöka plugga, mitt huvud hänger inte riktigt med i svängarna än och jag är dödstrött i kroppen, men i huvudet känns det som om jag skulle kunna springa lidingö-loppet nu.

                                                     Idol-Robin ska spela
Shire och Lousie pratar
jag, med goodiebag
Jag
Ambassadeur

Jag och Shire,
Kvällen drog igång och jag startade med en god drink
Jag och Isabella
rest.


Jag ska lägga in fler bilder senare och eventuella filmer.

5 kommentarer:

SNYGG FIPPE sa...

HAHAH, du var inte lite wasted igår!!!! ;)

hanna sa...

lägg in bilderna på fejset!

fillan sa...

DIN MOBIL VAR DÖD IGÅR NÄR JA FÖRSÖKTE FÅ TAG PÅ DIG KÄRA DU!!!!!

/Kvinnan i ditt liv!

Honey Bourbon sa...

haha, ehm.. kanske för att det var gratis fippe!!!!

Ja jag ska lägga in dom där ;)

haha ja jag vet att den var död, men jag såg inte alla dina terror-sms förrän nu idag när jag laddade min mobil.. ;) sorry Babe.. we can have sex anyway!

Anonym sa...

kan du sluta tro att du är så in i helvetes cool för det är du inte så pinsamt av dig att tro!