torsdag, april 02, 2009

LOV

Jag har precis ätit en sallad och druckit ca 3 glas vatten vilket är ovanligt för att vara mig.
Idag var det superfint väder igen och det blir jag på så himla bra humör av, dessutom är det lov nu och det känns så jäkla bra, för bra nästan.

Som de flesta i min umgängeskrets vet är att jag veerkligen hatar sugmärken, men utan av någon "konstig" anledning så har jag ändå ett, strange, huh? Men TACK OCH LOV SÅ FINNS DET SMINK! Någon är på min sida idag ändå verkar det som.

Morgondagens planer är att jag ska träna, vara på ett barnkalas (save me) sen städaoch det är det värsta som finns kan man säga. Men jag hoppas att jag komemr få ett sånt där ryck så man bara är tvungen att städa och det känns inte jobbigt alls. Vi håller tummarna för det.

1 kommentar:

Pull sa...

who gave you a blow job on the neck?!?!?! HUh, huh, huh....

;P