måndag, april 20, 2009

one week makes me go bananas!



Ett av mina största beroenden är "att gå på stan" eller man kan säga shoppa. Nästan varje dag köper jag någonting, till exempelvis underkläder, en tröja, t-shirt you name it...
Nu när jag har varit borta en vecka och inte ha kunnat gå på stan har gjort mig helt bananas, så efter skolan idag gick jag på stan ensam och bara njöt av alla kläder och allt jag missat. Jag kände mig nästan helt lost för att jag har missat en hel vecka på stan... NUTS!

Jag kapade dessutom en t-shirt på weekday idag och massa ansiktsprodukter, bra dag kan man säga.

Något som är lite enerverande när man går på stan (ensam) är att man (iaf jag) träffar alltid någon jag känner, men inte nog med det... någon jag känner men INTE vill träffa. Det händer aldrig att jag träffar någon som jag vill träffa...varför? Jag träffade eller stötte på två personer idag som jag kände men INTE ville träffa. How come?

rosa klackar, stuprör, pappas skjorta, skärp vintage, väska DKNY och skinnpaj.


4 kommentarer:

Angel.ica sa...

Jag älskar din klädstil! :)

Kramar Angelica
kolla gärna in min blogg!

Terre sa...

du är lite brun ändå hihi ^^

Anonym sa...

HÄHÄ! brukar vara så för mej me ;(

Honey Bourbon sa...

tack så mcyket ;)