lördag, april 18, 2009

bilderna del 1











Linus är framme
Jag har packat upp

Linus har packat upp

Vi hade lite dåligt väder de första dagarna


det regnade och vi blen indragna till den här snubben som ville bjuda oss på te och sälja armband åt oss
han gjorde armbanden och Linus hjälpte till, men sen blev gubben aggressiv och vi gick iväg

Vi bowlade och Linus gjorde en strike

vi såg kaniner
Jag var nyvaken
Vi råkade beställa in 2 sjukt stora Color
Linus var bitter en dag
och jag också för jag hade bränt mig som fan, därav ringen mellan brösten.

8 kommentarer:

Johan L sa...

det ser ut som att ni hade kul i alla fall (:

Honey Bourbon sa...

ja vi hade faktiskt riktigt skojj

Pontus sa...

Challe... det ser ut som att killen "Linus" har mer kläder med sig än dig..? Är det possible?

Eller ser jag fel..?

Honey Bourbon sa...

Pontus vännen.. jag tror vi faktiskt hade lika mycket, bara att hans var utspirdda!

Koffe sa...

Har du skaffat pojkvän? :O

andrea sa...

snygg bränna challe-balle! ;)

Honey Bourbon sa...

Nej jag har inte skaffat pojkvän.

Och haha, min bränna var inget att skryta över ;P

Johannes sa...

snygtgt CHALLE!!!! ;>