fredag, april 24, 2009

grönt är skönt!

Jag har blivit så himla klantig nu för tiden. Jag spiller ut saker, tappar saker, glömmer saker etc. 

Och idag eller just nu sitter jag på skolan en timme för tidigt.
Jag ställde min väckarklocka på 06:00 för min plan var att snooza länge idag, men jag tror jag somnar om får panik, kollar på klockan och jag tycker det ser ut som att det är 08:00 (jag börjar 08:30) så jag hoppar upp ur sängen drar på mig samma kläder om jag hade igår för att bli klar så fort som möjligt, fixar inte håret och inget smink heller.
På vägen till skolan kollar jag på klockan igen då visar det sig att den är strax innan 07:00 och jag har gått upp en timme i förtid. Så klantigt. 
Men jag har ändå bara en lektion på fredagar så jag slutar 09:40 och då ska jag hem och FIXA mig, sen gå på stan, träffa kompisar, luncha, och så måste jag till handelsbanken för att fixa lite saker.

Om ni minns så skrev jag igår att jag hade fått skavsår, så mitt i all hast när jag skulle skynda mig hemifrån så tänkte jag att jag tar skorna som ät minst täckande på foten, och dom första bästa jag hittar är mina gröna kilklackar, jag fick nöja mig med dom och insåg att det är ganska sjysst när knalliga sommarfärger bryter upp resten...


3 kommentarer:

Karin sa...

Vilken härlig färg det var på dina skor.
Var har du haffat dom?

/ Kariin.devote

banana! sa...

lust att ta en fika senare?

Kram Hanna :)

Honey Bourbon sa...

Karin - hej, jag köpte dom i London förra sommaren.


Hanna - ja det kan vi, men då tycker jag du borde svara när jag ringer? ;)