torsdag, april 02, 2009

resa, pussar, lov, jetlag?

Idag vet jag inte vad som är fel på mig, men det känns som att jag har drabbats av ett fruktansvärt jetlag eller något liknande. Mitt huvud följer inte alls med i tankarna och jag försov mig idag, ganska mycket dessutom. Jag började 08:30 idag men kom till skolan 12. 
När jag insåg imorse att jag ahde somnat om efter att väckarklockan ringt så kunde jag fortfarande inte ta mig upp. Hur som helst så sov jag till 11 och hade fortfraande svårt att ta mig upp...!! Jag fattar det inte, vad är felet. Jag la mig inte alls sent inatt heller.

Igår boade jag och Linus våran resa iaf, vi åker 
till Tunisien den 10:e och det kommer bli helt galet. Jag trodde mest att resan var ett skämt från början... men så var inte fallet! :)

Nu sitter jag på skolan, dricker en latte, och alldels nyligen hoppade Anthony på mig bakifrån och gav mig en blöt puss på kinden utan någon anledning, men det var snällt I guess, men har dock hjärtklappning...

5 kommentarer:

thony sa...

we just love to kiss uuu

Anonym sa...

tur att inte alexandra såg det d; haha

fille sa...

han slicka väl dig på kinden som jag såg rätt^^

amanda sa...

jag vill också åka bort, låter så himla mysigt.

kram Amanda

Honey Bourbon sa...

haha, nej han slickade inte.. eller kanske det blev blött på kinden iaf! HAH