lördag, april 18, 2009

bilder del 2


Vi tog en promenad på stranden
                                                                            mysigt
                                                         Vi drack frukt cocktails
                              Jag tror vi försökte se coola ut, men bara jag lyckades...
                                                               Jag smygfotade
                                                     Sanden var underbart mjuk
                                                         Jag körde på med babyolja
                                                                        SJYSST!
                                         Jag kyckades övertala Linus om att vi skulle köra Jet ski...
Linus var en sån gentleman att han lät mig få nöjet att köra så han fick bara hålla i sig bäst han kunde...
                                                 Vi körde iväg...
                       ... och det gick rätt vilt till för jag körde ner i vattnet så vi fick oss ett bad också
                      Vi åt massa glass, just den här hette Pepitto... eller B1 och B2
                                               Linus såg lite schtek ut på den här bilden...
                                   ... så vi åt ännu mer glass och choklad var den stora favoriten
   Jag sa även en sak som Linuns tyckte var jätte roligt - "När du en dag blir galet kär och gifter dig med kvinnan du älskar så...så ska du köpa henne en chanelväska. Och här beslogtog Linus min lite...

    Sista dagen "delade" vi på en flaska rosé, eller rättare sagt... jag drack Linus kollade på.
Vi hittade även ett as skönt ställe att sitta på sista dagen, Linus hade på sig sina gråa mjukisar...
     ...och jag min svarta mjukisklänning, men Linus tyckte att det såg ut som att jag skulle på fest, förövrigt vet jag inte vad han försökte knäppa kort på.
                                               vi väntade på bussen

                                 och jag insåg att jag hade bränt mig på benen ganska mycket
                           Jag var väldigt uppröd på flyget hem för att jag flagnade så mycket
                                                                   Bruna och fina!

10 kommentarer:

matilda sa...

ni ser väldigt söta ut tsm..

kram matilda

Anonym sa...

du menar röda...?

catert sa...

snygga gladiator-sandaler!

Var har du köpt dem?
Är det din pojkvän? och vart var ni?

tycker om din blogg! :)

/Fredrika

Honey Bourbon sa...

Catert - Jag har köpt dom i London förra sommaren.
Nej han är inte min pojkvän, bara en godvän.
Tack så mycket!

Gustaf sa...

Gav du bort dian gamla glajjer?! :O

stefan sa...

Då är det ju bra om man gifter sig med dig för att då slipepr man köpa en chanel till dig eftersom du redan har ;)

puss Stefan

Honey Bourbon sa...

haha ja jag gav bort dom.. sorry! Jag vet att du ville ha dom Gurra, men han passade bättre i dom ;) puss

Linus Eriksson sa...

Stefan: Du menar "eftersom hon redan har flera":P

oliver sa...

va mysigt med rosé.

Honey Bourbon sa...

haha, va fan Linus ;P