lördag, april 18, 2009

Från Göteborg till Stockholm.






Min dag idag har jag tillbringat i Göteborg och i ett tåg till Stockholm, låter tråkigt jag vet, men jag är faktiskt nöjd.

Eftersom vi kom hem så pass sent igår att jag insåg att det skulle bli alldeles för jobbigt att åka hem till Stockholm direkt så sa Linus att jag kunde övernatta hos honom, riktigt snällt. Så det gjorde jag och det är jag glad för faktiskt. 
Linus har en så himla fin katt som jag blev lite kär i som jag var på väg att ta med mig hem (bli inte arg), den var så fluffig och mjuk och söt och jag tror den tyckte om mig, den till och med pratade med mig igår. 

I alla fall så gick mitt tåg ca 12:00 så Linus åkte iväg för att jobba medans jag tog mig en promenad längs avenyn, solen sken, jag satte mig på en uteservering som hette Cappuccino och tog mig mig en latte och kollade på människor. Efter det kunde jag inte låta bli att inte gå i affärer, så jg gick på NK och provade lite kläder etc. sen på topshop. När jag kikade på klockan då så tyckte jag att jag fortfarande hade gott om tid så då satte jag mig på Espresso house beställde en Gigantisk latte och en macka. Jag njöt, funderade kring mitt liv, insåg att jag var ganska glad då utan någon som helst anledning... - såg ner på klockan igen och den var kvart i 12 så jag sprang till Centralstationen. Det hade varit så typiskt mig att missa tåget. 

Förövrigt så kom jag på ett jag fick till en himla bra och bekväm rese-outfit:
Chinos, vit tee med RIP YSL tryck, ballerinas från puma, lång lös kofta från Tiger, väska från DKNY, skinnpaj och glajjer för att jag vågade inte visa mitt flagnande ansikte.

6 kommentarer:

Johanna sa...

Varifrån kommer dina chinos på bilden?

Kram johanna

Maria sa...

åååh vilken söt katt!!!!!! Du skulle ha tagit med dig den ;P hihihi

Linus Eriksson sa...

Haha, ni överdriver den ju så. Visst, den funkar...men ni kryddar ju så, haha:P

Honey Bourbon sa...

Johanna - de kommer från Zara.

haha men eller hur ;P

sandra sa...

GOOOOOSH I just love you baaag gumman!

;)

Honey Bourbon sa...

Men Linus, jag vet att du också tycker det! :)