söndag, april 19, 2009

söndagsfrukost


Nu är jag äntligen back to business igen. Har galet mycket att ta tag i och jag vet inte var jag ska börja. Jag älskar när jag är ledig och kan ta det lugnt och bara ligga i solen och ha kul, men samtidigt älskar jag att ha mycket att göra också. Det känns verkligen som att livet inte går till spillo då.

Jag tänkte reda ut några saker för er som verkar vara lite oklara - Jag och Linus är inte ett par, vi är bara goda vänner, förövrigt har jag ingen annan pojkvän heller så de rykterna kan läggas ner direkt. 


Alltid när jag har varit och rest någonstans så möts jag alltid av samma problem när jag kommer hem, nämligen att min resväska ligger ca en månad innan den är helt uppackad. Det gör mig ganska sur, men jag har ju bara mig själv att skylla. Jag vet att jag skulle kunna ta tag i det nu, men jag ska först se om det inte kommer några små älvor inatt och packar upp och viker allt snyggt, så att när jag vaknar är allt perfekt. Inte illa va?
Jag bemöttes även av en härligt söndagsfrukost idag när jag vaknade, precis efter jag ätit kom jag på att jag skulle sluta äta. Men jag för börja med det imorgon, måndagar är verkligen bra dagar att börja om på nytt på.

2 kommentarer:

madde sa...

haha har du fått ägg-cravings igen eller?

Honey Bourbon sa...

hahaha, nej faktiskt inte den här gången!:P