tisdag, april 07, 2009

whats the problem?

Min dag idag har verkligen inte varit bra. Nu mår jag dåligt igen, vad är det med mig? Jag trodde att lite styling och shopping skulle göra susen, men fuck no! 

Nu har jag äckligt ont i huvudet igen, mår illa, känner mig allmänt trött och helt slutkörd. 
Så idag tackar jag faktiskt för mig och går och lägger mi
g nu, trots att klockan bara är 17:50.
Jag hoppas att allt är bra imorgon.

Stylingen blev jag iaf nöjd med och kursen. Körde på i lila toner idag som framhäver mina gröna idag. Sedan köpte jag med mig 2 knalliga ögonskuggor, en som heter latina i färgen och är knallila och en jätte guldig som heter 24karat och ett nutt mineral rouge i en lite varmare färg. Och idag hade jag på mig svarta chinos, rosa klackar, pappas skjorta, pappas bälte, skinnpaj och chanelväska.

3 kommentarer:

bea sa...

snygg kvinna :)

Honey Bourbon sa...

thanks hun.!

Vera sa...

va fint det blev :)

Kram Vera