torsdag, april 02, 2009

chantalle=samantha?

Godkväll lovers!

Jag har precis tillbringat en heltimme framför msn med bara tjejsnack. Jag, Emma, Hanna, Izza och Nattis satt i samma konversation och pratade om sex, killar,kläder och drog slutsatsen (som i princip redan är dragen) att jag och Samantha i sex and
the city är hemskt lika. Vi är tydligen lika sexgalna båda två... och det kan jag erkänna.

Dessutom listade vi 5 sommarplagg som vi ska inhandla under april månad och vi har även bestämt en tjejkväll med Ben&Jerrys lite vin och massa snack. Hur bra låter inte det?
Hur ska jag klara av en tjejkväll? (no boys)

4 kommentarer:

Bea sa...

det är såååååååå fuckin´ truuuue! ;)

anniee sa...

men de där me samantha har vi ju vetat länge... inget nytt (;

Linus Eriksson sa...

Eh..okej, haha:P

Anonym sa...

det där vet vi om ;)