måndag, mars 16, 2009

är hon frisk?



Jag har alltid varit en trogen latte drickare, nästan lite av en besatthet. Nu vet jag inte vad som har hänt men, min konsumtion av cafe au lait har ersatts med té, massvis av té. På ett sätt är det ju bra med tanke på att det är nyttagare, innehåller fler antioxidanter osv. osv. och det är ju himla gott också. 
Så idag var jag och inhandlade 3 olika té sorter i NK;s tehandel, champagne/jordgubb (en standard för min del) gröntté med smak av rabarber och svartté med smak av hallon, hur gott låter inte det?

3 kommentarer:

Anonym sa...

men va nyttig du har blivit helt plötsligt ;)

Anonym sa...

www.nogg.se/cristian

Honey Bourbon sa...

men eller hur, helt sjukt. Skämt å sido, vet inte vad som hänt riktigt, min inbillning av att jag är laktosintolerant har nog urartat rejält!

Luncha sallad på onsdag, sanna-banana?