söndag, mars 29, 2009

BRA HELG!

Hej Lovers! Nu är jag äntligen hemma efter en fullspäckad helg. Först mingelkvällen på Puder Stockholm i Fredags, sen Sturecompagniet hela natten lång, sen efter fest och så klart sov jag inte hemma. 
  Igår efter uppvaknandet ringde jag pappa och bad han hämta hos Joel och det var kring 09:00 när jag kom hem så var jag himla hurtig dock galet seg och fortfarande inte helt straight. Jag mötte iaf upp Fredrik för en fika på John Chris vilket var riktigt mysigt. Och efter det åkte jag till min bror där jag var bjuden på middag. Grymt god mat! Efter maten gick vi vidare till grannen Tom och kollade på fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal bra lördagskväll med andra ord. Idag har jag varit med min bror hela dagen, men nu är jag äntligen hemma.

Just nu håller jag på att ladda in bilderna till datorn från i helgen så snart kommer dom komma upp. Hold on tills dess!

Inga kommentarer: