fredag, mars 13, 2009

Fredag

Godmorgon allihopa! Idag mår jag super, eller nästan iaf, känner mig nästan frisk, vädret har blivit mycket bättre, och jag ska alldeles strax iväg och luncha, men först måste jag till ett solarium och få lite färg. Den här sjuk-blekheten man brukar få när man har varit sjuk har verkligen satt sig på mig, och det känns inte bra alls...

Sen tänkte jag shoppa lite till, med tjejgänget. Men enligt mig är det bäst att shoppa ensam, visst en tjej kompis kan vara kul att ha som smakråd ibland, men att vara många gör det nästan jobbigt. Tack och lov, så går vi iaf nästan i samma butiker, förutom att vissa av oss kan gå i en butik (där det verkligen inte finns någonting) medans vi andra bara vill gå... osv. Men det är fredag så det får man leva med. Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

sv; Tackar! :D