torsdag, mars 05, 2009

dagens fråga

Det känns som att ikvll så sliter folk mig åt olika håll, en kompisa försöker övertala mig att komma till honom, ett gäng andra vänner försöker tvinga med mig ut ikväll, jag är trött och seg och måste plugga, men jag VET att jag inte kommer att göra det ikväll för jag har varken lust eller ork till det, så utgång skulle inte skada, right? - Men, jag funderar om det inte är bättre att bespara sig till helgen då jag har mycket som står på mitt schema, dessutom vet jag inte heller vad jag skulle kunna ha på mig ikväll? 

Vad skulle ni ha gjort?

God damn, vad jag gillar det där omslaget förresten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men ta på dej dom nya stiletterna och den nyaaa as superdupermegasnygga klännigen ;)

Honey Bourbon sa...

men hem... det sparar jag ju till helgen, sån klär mans ig inte i på torsdagar you know.. ;) PUSS

Anonym sa...

inte så konstit att du tkr om de där om slaget...