onsdag, mars 25, 2009

superwoman

På något konstigt sätt älskar jag när jag har mycket att göra, dvs upptagna dagar med massa flyt, som idag till exempel. Solen sken när jag vaknde, kom lite tidiagare till skolan än vanligt och jag kände varken stress eller trötthet, och lektionerna flöt på bra. Efter skolan bestämde jag och Togan oss för att göra en liten shoppingrunda och det gjorde vi (alltid kul med manligt sällskap), han skulle bland annat byta sin skor som han råkade få 2 höger av? Konstigt nog, sen tog vi en tur i sturegallerian.

Efter det provade jag lite olika bikini(sar)? och köpte en, en leopardmönstrad dessutom... Sen hoppar Bea på mig i stan och skrämmer livet ur mig. Vi tar en fika, riktigt mysigt, pratar och massa spänannde saker. Sen åkte jag på MUF-möte som var vädligt intressant. Det kom några från systerpartiet i Vitryssland o
ch pratade lite, och dom vill ju ha en demokrati, men eftersom VR är en diktatur så lever dom lite "on the edge". 
Sedan följdes jag och Fredrik därifrån och gick på NK för att han skulle köpa 9 presentkort på 500 kronor av någon anledning (jag frågade inte), sen tog vi en nattpromenad runt Östermalm och genom Sturegallerian igen och pratade om allt möjligt. BRA DAG!
Hur har eran dag varit?

4 kommentarer:

Anonym sa...

men grr tjejen.. (;

Anonym sa...

snygg!

Anonym sa...

Grr leopard ;)

Anonym sa...

du är som en leopard i sängen;)