fredag, mars 20, 2009

Bra kväll

Jag ska sluta planera mina dagar nu, för det slutar verkligen med helt andra grejjer. Planen igår var att jag skulle träna (igen) och den blev inte av att jag skulle plugga mycket också men det blev inte heller av. 

Det som hände igår var att jag mötte upp Bea och vi tog en fika på Le café i sturegallerian, och vi satt där tills det stängde. Efter det vandrade vi vidare till Easte som också ligger på stureplan och beställde världen godaste sushi och ett glas vin (!) chardonnay körde vi på igår och kors i taket så kollade dom inte leg på mig där... 
Bea är ju 20 så hon får ju men inte jag, så det var lite sjukt.
Efter det gick vi vidare ut till en bar där det tydligen var karaoke och var hur kul som helst. Tog lite bilder igår också. Och jag kan också säga tt 5 glas vin gjorde sitt på en torsdagskväll...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman, vadå 5 glas vin!!!!?DU SVEPTE SJUUU glas vin...!


puss

Honey Bourbon sa...

hahah, okej då 7 glas;P

Anonym sa...

jag älskar dig blogg, grym grym grym :D

Honey Bourbon sa...

TAack så mycket :)