lördag, mars 07, 2009

Sthlm runt

God dammit, ni anar inte hur slut jag är idag. Det blev en rundtur runt halva sthlm idag. Dessutom kom jag hemifrån senare än planerat, så jag fick stressa runt. Jag hann iaf se lite av visningen på NK, vilket var kul, efter det mötte jag upp alla 6 grabbarna som satt och åt och jag satt med dom ett tag, sen tog vi en liten runda på stan och dom shoppade lite och jag med men det visar jag imorgon, (min mobil är död, och jag har ingen laddare för tillfället) så jag är onåbar inatt!

Hur som helst så gick vi alla till NK sen, och efter det till norrmalmstorg och seda sturegallerian, sen fick vi vänta i år och daaar på Ante och Erik sen finally GICK VI till odenplan och jag var å gott som död. Det var en himla lång men ändå lite skön promenad i det lite halvkyliga vädret, nu är jag hemma hos mig och kollar på Melodifestivalen och efter det ska jag nog ut med lite folk. Vad ska ni göra ikväll?!

Inga kommentarer: