tisdag, mars 31, 2009

Tue, Tue

Jag har inte sovit så gott på länge sm jag gjorde inatt. Jag tror att det delvis berodde på att jag har fått ett nytt syperfluffigt och stort och enormt skönt duntäcka som pappa hade klätt i rosa. Underbart!
Idag slutar jag klockan 17 ungefär så det könns som att hela min dag kommer gå bort för det och det känns som att jag har massor att göra. Jag skulle vilja dela mig i 2 halvor så man fick alla saker gjorda, smart va? Efter skolan idag måste jag int ill stan och leta efter en ny klänning för jag ska på en "bal" imorgon eller en mindre tillställning kan man säga och det kom jag på imorse så jag har värsta paniken nu för att hitta en klänning. Men om jag har tur och inte är så kräsen som jag brukar vara så kanske jag köper någon från Karen Millen på NK. 

Dessutom är det VARMT i luften idag,  första dagen på länge som jag inte fryser då jag går utanför dörren! FINALLY!

2 kommentarer:

madde sa...

challe jag tycker vi ska ha en sån säng tillsammans!

raffa sa...

hahaha alltså bacon!!