torsdag, mars 19, 2009

Välkommen hem

Ni som har följt min blogg ett tag nu vet säkert att jag för ett ganska bra tag sen skrev om min grannes bror Ronald som hade blivit till fånga tagan av Gerillan i Colombia och om ville ha en enorm lösensumma för att släppa honom fri. Men nu som ni kanske redan har sett på nyheterna har han släppts fri och jag och allihopa som känner honom är så himla glada (dock känner jag honom inte så väl) men det är ändå stort. Han har inte varit i Sverige på år och dar för att han har varit tillfånga tagen, men nu är han fri. Jag vill bara skrika av glädje!
Här har ni länken från aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4683988.ab

Jag var dessutom inte långt ifrån, från att åka dit och leka någon sorts Rambo och rädda honom...

3 kommentarer:

Anonym sa...

så sjukt! Du får berätta sen hur det var att träffa honom igen.



Mvh Jonas

Honey Bourbon sa...

Ja, men jag är så otroligt glad. ja, jag ska berätta det, han har säkert massvis att berätta.

Anonym sa...

Hur länge var han där?