måndag, mars 09, 2009

Halsfluss epidemi

Det verkar som att det går någon sorts halsfluss epidemi kring mina kretsar. Alla som blir sjuka nu får halsfluss, och nu tror jag att jag också har fått det, eller det är iaf på ingång. Jag har sjukt ont i halsen, känner mig hängig och trött + att lillan har halsg´fluss nu och hon hostade på mig i helgen... så det har nog satt sina spår.
Men jag vill absolut inte bli sjuk, har så hemskt mycket att göra och i helgen åker jag nämligen bort, fast det avslöjar jag senare i veckan då det blir officiellt.

Nej, darlings, nu måste jag plugga, det kanske ni också borde göra. Perfekt att göra på en måndagskväll, inte sant? Btw, så är det jag som gjort dessa cupcakes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

oooh vilka fina :)

Anonym sa...

men gud va duktig du är! hur gör man de där som är uppe på?


kramar josefine

Honey Bourbon sa...

det heter frosting och är gjord på philadelphia och massa fluorsocker, och kakao om det ska vara choklad eller annan smaksättning beroende på vad man vill ha .