onsdag, mars 11, 2009

sjukstuga


Det är verkligen sjukstuga här hemma idag. Jag är suk som bara den, och lillan också, så jag och hon ligger hemma och eftersom hon är 3 så kan hon inte uttrycka så bra vad det är hon vill... Och det enda hon äter är ostar från "den skrattande kon" eller vad det nu heter? Inte gott alls, enligt mig, för jag tycker inte ens om ost.
Hur som, så var middagen emd grabbarna jätte trevlig igår, tack för att dom stog ut med mig igår, för jag gällde en helddel över hur dåligt jag mådde. Dom köpte också en "krya på dig" present till mig igår, hur sött? Det var iaf praliner från Pralinhuset, hur gott som helst och det finns ju inget bättre än choklad.


Idag var det meningen att jag skulle ampanja med MUF, men vi ser ju hur det gick... inte alls bra. Vädret här i Stockholm har övergått från att nästan känna vårkänslor, till snöstorm och det ärinte heller så motiverande. Me i alla fall så förmodar jag att MUF klarar sigutan mig och att jag blir bättre idag för imorgon SKA jag vara på benen. Just nu tillfredställer jag mig med lite nätshopping...

Inga kommentarer: