fredag, mars 27, 2009

ursäkta mig

Jag måste börja med att ursäkta mig lite för igår. Jag råkade nämligen ljuga för er läsare lite då jag skrev att jag skulle ha en hemmakväll igår, men så blev inte fallet. Lite otippar nog så skickar Fredrik sms igår när jag slutade skolan och frågar om vi kan ta en fika och om jag kan vara smakråd för han skulle handla lite kläder och så klart ställde jag upp.

Efter den lilla shoppingturen så satte vi iss på baresso på östermalm och det var riktigt mysigt. Vi satt där i 4 timmar och fikade alltså tills dom stängde vilket var 22:00.


Min Fredags kväll ska jag tillbringa på Puder Sthlm där det komer vara en mingelkväll med Hibbs bland annat, sen kommer det hända lite andra saker som jag inte säger nu i förskott. Dagens problem är iaf att jag inte vet vad jag ska ha på mig ikväll! TIPS TACK!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker dina supertajta skinnbyxor med highheels!!!!

Anonym sa...

oversized och transparent och klackar:)


Krammmm matilda

Honey Bourbon sa...

haha, okej, tack. Men vad tänkte du över då Henke? Naket eller?:P puss

Anonym sa...

en söt liten klänning kanse?

Honey Bourbon sa...

outfiten visas imorgon