måndag, mars 02, 2009

Chantalle by Chantalle is back

Nu är jag åter tillbaka igen, känns rätt bra faktiskt. Jag har haft ett himla sug efter att skriva av mig lite vissa dager och berätta för er vilken sjukt rolig, knäpp och konstig värld vi lever i.

Jag ska ge er en snabb lägesrapport:
Mitt sportlov är precis över - det jag har gjort under den tiden är åre, har varit här i sthlm, varit hos mamma, varit i Umeå i ca 5 timmar, shoppat i massor och åkt massa snowboard och skidor jag har träffat vänner och gjort det vi ungdomar gör bäst, festa!
Förutom det så har det hänt massa spännande grejjer under tiden jag inte bloggat, men det kan jag lämna utanför, gamla historier hör inte hemma i nutida skrifter, men jag har iaf träffat 3 nya killar, varav jag har sagt upp kontakten med alla... så typiskt mig, jag finner alltid fel, men det var kul så länge det varade. Jag har även träffat på gamla kompisar, färgat håret, klippt mig, tränat, spytt 3 ggr etc.etc.

Hur som helst så är jag tillbaka igen!


Sign; Chantalle by Chantalle







3 kommentarer:

Anonym sa...

himla härligt du ;)


pussisar

Anonym sa...

du är känd för dina bravader gumman!

Honey Bourbon sa...

haha I know ;) who else liksom? Bea-såsen;)