tisdag, mars 10, 2009

Daddy cool

Min Daddy cool är så snäll,han köpte Ben & Jerrys glass till mig sagt i smaken Half baked, så jag känner mig lite bättre, fast ändå heeeelt körd. Imorgon ska jag iaf inte till skolan, lika bra att tillfriskna ordentligt så man är pigg till helgen, right? Grabbsen skrev nyss och sa att jag är bjuden på middag idag... och dom tjatade påig så jag kunde inte tacka nej till slut, så om ett litet tag ska jag dit men jag ska inte vara där länge har jag lovat mig själv.Jag måste ändå upp tidigt imrogon (även fast jag inte ska till skolan), jag ska nämligen kampanja med MUF imorgon, så det lär bli hila roligt hoppas jag :)

Nu ska jag iaf snygga till mig lite grann,även om det inte blir någon dundersuccé ikväll, men ni andra får ha en himla bra kväll, så omer det lite bilder imorgon kväll. Puss babes

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en överraskning till dig ikväll men de e dockingen chihuahua;)
Puss gumman

Honey Bourbon sa...

haha, jag märkte det. Va gulligt av er!!!! PÖSS!!