fredag, mars 06, 2009

en tjej på speed

Nu äntligen är jag hemma, det blev verkligen en hel dag på san som jag sa tidigare. Det börjademed att jag mötte upp Madde på NK, sen gick vi där ett tag efter det gick vi till Suregallerian för att häla på B som jobbar där oh var kvar där i ca 1 timme och pratade med henne, sen fikde vi jätte länge sen gick vi hem till mig och hämtade mitt leg som jag hade glömt och sen gick vi till Madde och sen gick v ner till stan igen...
Så nu är jag himla trött i benen och i fötterna (som ni kanske förstår) och vet inte hur jag sak klara av denna kväll där vi hade tänkt en utgång till spyan med gänget och så klart med klackar på fötterna.


"Jag ska bara" (det där uttrycket känns ni igen) duscha, klä på mig sminka mig sen bär det av till Henrik, jag planerar att det ska ta ca 1,5 timme, men det kommer nog inte göra det. Men jag ska verkligen försöka!!

Ha en bra kväll nu allihopa! PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för at du anstränger dig :D

Anonym sa...

spåååårad kväll!:)

Honey Bourbon sa...

Men jag menar det!